گزارش روز-اخبار حاشیه ای مراسم توپ طلا: عکس یادگاری مادررونالدو با مسی

 

پله در صحبت هایی به چابی گفت:« اگر من در کنارتو و اینیستا بازی می کردم، تعداد گلهایم 1200 تا نمی ماند و 3000 تا می شد.»

سایت گل- بعد از گذشت کمتر از دو روز از برگزاری مراسم اهدای توپ طلا حالا گزارشهای حاشیه ای مختلفی از این مراسم منتشر شده است.

روزنامه ال موندو دپورتیوو در گزارشی یادآوری کرده که با وجودی که کریس رونالدو،برنده توپ طلای سال 2013 در کانون توجهات بوده، اما ستاره های بارسا هم کم زیر ذره بین نبوده اند. لیونل مسی در جریان این مراسم با هوادارانش عکسهای یادگاری می گرفت و به آنها امضا می داد.

*یکی از نکات جالب توجه این بود که خانم ماریا دلورس دوس سانتوس آویه رو، مادر کریس رونالدو و کاتیا و الما، خواهران کریس از جمله کسانی بودند که با مسی عکس یادگاری گرفتند. دراین گزارش یادآوری شده که بعد از اهدای توپ طلا و اشکهای مادر کریس که از هیجان فراوان جاری شده بود، خانم دلورس به نزد مسی رفته و از او خواسته تا با او عکس یادگاری بگیرد. مادر ستاره پرتغالی درکمال احترام از مسی درخواست کرده و ستاره آرژانتینی بارسا هم که در شرایطی غیرمنتظره قرار گرفته بود درنهایت ادب درخواست او را پذیرفت و بعد از آن هم با اضافه شدن خواهرهای کریس، عکسی را با خانواده او گرفت..

اعضای خانواده کریس علاوه بر مسی، به سراغ چابی و نیمار هم رفتند و از این دو ستاره نیز خواستند تا با آنها عکس یادگاری بگیرند.این موضوعی بود که در رسانه های مختلف خبری خیلی به آنها پرداخته شده.

*ساعاتی قبل از آغاز این مراسم بود که شنیده می شد که کریس رونالدو برنده این جایزه است.

 *در جریان این مراسم دیدارهای دوستان قدیمی را ینز شاهد بودیم. زلاتان ایبراهیموویچ بعد از دیدار با مسی، چابی  وآلوس حال تیتو ویلانووا را پرسید و از طریق این بازیکنان، برای تیتو آرزوی بهبود هرچه سریعتر نمود

 *پله دیگر ستاره این مجلس بود. او با دیدن نیمار و آلوس و مسی و چابی این بازیکنان را یکی یکی در آغوش کشید و به چابی گفت:« اگر من در کنارتو و اینیستا بازی می کردم، تعداد گلهایم 1200 تا نمی ماند و 3000 تا می شد.»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 دی 1392 | 5:22 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.